Dumma blogg.se app

Är tydligen fel på hela blogg.se! Försöker dela upp inlägget i stycken men den skriver att som en enda stor klump!
Har försökt få upp bilderna från permanenten men av någon avledning så vill inte blogg.se appen fungera på iphone! Så dummt att ingenting ska fungera. Både blogg.se och västtrafiks app har slutat att fungera så får försöka fixa det på något annat vis!

Idag så var våran matte och engelska/svenska lärare borta så dom enda letionerna vi hade var SO och hantverk. På SOn håller vi på med ett projekt om olika partier, vi skriver det på datorerna vi fått från skolan. Eller dom andra fått från skolan, jag har inte fått min ännu. Tycker att det är jätte jobbigt eftersom mycket utav vårat skolarbete utförs på dator.
Iaf, eftersom jag inte har någon dator som jag kan ta med till skolan så beslöt jag mig för att stanna hemmma och jobba på datorn. Jag vet att många kanske tycker att det var fel gjort. Men kände att det var bättre för mig, får något gjort då. Plus att det inte är så kul att ha hål timme hur länge som hälst bara för att lärarna inte kan ha sina lektioner.

Åkte åtminstånde till hantverks lektionen! Fast kunde bara vara med på intoduktionen eller "snacket" innan för var tvungen att gå till prövningen för matte A. Jag hoppas att det gick bra, det kändes iaf som om det gick bra! Får nog reda på resultatet nästa vecka någon gång! Tycker att det är jätte tråkigt att jag missade hantverkslektionen bara! Ville väldigt gärna vara med och göra klart permanenten för korkskruvslockar! Men vi ska få låna hem ett "permanent huvud" över helgen och då ska jag öva på det!

Ska sova nu, det är en ny dag imorgon också!
Klassen! (en del av oss iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0