Plugga, plugga och fixa här hemma...

Sitter förtillfället framför min dator hemma i lägenheten och tänker på vad mycket som jag måste göra nu i veckan. Skolan lyckas alltid få in allt på samma dagar och om dom inte prickar samma dag ligger alla inlämmningar och prov på samma vecka iaf. Men men, det är bara att plugga hemma, ända tills man däckar av trötthet. Känns verkligen som om det är 1000 grejer i mitt huvud just nu. Ska fixa med det här projektet, hinna blogga, SO projektet som ska vara inlämmnat på torsdag, måste fixa hemma, plugga på spanska (som jag gör hemma, utöver skolan), sen massa saker som inte ens vill lämna mitt huvud men vet att jag kommer komma på det om en stund. Och utöver allt vill och måste jag få tid med min älskade man. Måste få lite kvalite på tillvaron!

Jag vet att jag skulle skriva om permanenten igår men det fanns helt enkelt inte tid för det! Somnade på soffan så fort jag kom hem och sen när jag vaknade någon timme senare lagade jag mat, det blev kyckling med nudlar och stekta grönsaker! Och när maten var uppäten var det bara att gå och lägga sig igen!
Idag vaknade jag utav mig själv eller pojkvännen väckte mig om jag ska vara exakt. Klockan hade inte ringt så hade försovit mig och fick stressa mig upp till skolan. Och stress är nog en utav de värsta grejerna jag vet! Kan säga redan nu att min dag har varit dålig så att ni inte blir överraskade! Tar det lite snabbt, så jag slipper skriva en hel bok!
  • Klockan ringde inte
  • Bussen kom inte
  • Fick gå i 1,5 km till en annan buss
  • Är helt galet förkyld
  • Kom grovt försent till lektionen
  • Sen gick det faktiskt bra på det lilla jag var med på! (Korkskruvslockar - permanentrullning)
  • Matten gick också bra, svenskan kan jag inte göra något fortfarande ingen dator.....
  • Åkte till ungdomsmottagningen, fick vänta där i över 1 timme
  • Mår illa hela vägen hem
  • Kommer hem vid 6 på kvällen, trött som ett as ocskå.
  • Kan fortfarande inte andas pga förkylningen
Så såg min dag inprincip ut. Nu ska jag sova och hoppas att jag klarar av avtentningen av matte A imorgon. Lägger upp bilder från permanenten snart. Men säger godnatt redan nu!

Bild från i sommrasGissa om jag hade roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0