Vecka 47

Den här veckan har gått ganska snabbt känns det som. Har kämpat mig igenom den med dom tidigt mornarna och sena kvällarna. Men jag har klarat mig igenom den utan större snesteg.

Kom försent en morgon och bussarna har krånglat nästan hela veckan. Men själva skolarbetet har gått jätte bra!
Fick reda på att jag förmodligen fick MVG på matte A kusrsen! Och gissa om jag blev glad?!
Klarade permanent provet, rullade ett helt huvud på 1h och 15 min!
Blev klar med SO inlämmningen och skickade in den.

Och projektarbetet vi håller på med går frammåt! Förhoppningsvis kan vi börja bygga modellen nästa vecka!
Tycker att det är ganska svårt att jobba i grupp eftersom vi har alla ganska starka åsikter om hur saker och ting borde vara. För att få att fungera måste man kompromissa och det tycker jag ändå vi klarar ganska bra.
Tycker att det är ganska ont om tid tills projektet ska vara klart bara.

Lägger upp en bild från permanent provet i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0